lördag 11 februari 2012

Oh My oh My!!!

Skulle ju inte bakat något denna helgen igentligen men så ville stora sonen baka hos farfar å Mia å jag sa inte nj direkt. :)

Vi bakade kanon fina choklad cup capes med extra mörk ner hackad choklad bitar i. :) de blev kanon fina å bra höjd på.

Väl ute ur ugnen så skulle de svalna lite innan jag spritsade på frostingen som NATURLIGTVIS blev min å sonens favorit färg rosa. Fint som snus.

Jag började spritsa å pynta å märker ganska direkt att något inte stämmer med frostingens konsistens. Lite för lös... Hmmm.... Ja d är nog värmen från ugnen å caksen har nog inte svalnat ordentligt.

Skit samma , nu får d bli som d blir tänkte jag...

Totalt misslyckat... :(

Mina annars så fina cakes blev en total fail i utsmyckningen.

Så arg å sur.....


Varför blev d då så här denna gången????


Jo!!!

FÖR JAG GLÖMDE SMÖRET I FROSTINGEN!!!! HAHAHAHA

Att baka med barn kan störa i konsentrationen en aning ;)

Bjuder i vilket fall som helst på en bild på en failcake!

Skratta njut hahaha

Vem fan glömmer smöret liksom?!?? Hahahaha

Inga kommentarer: